Przykładowy jadłospis dla osób z insulinoopornością. 1500 kcal

Postanowiłam wprowadzić dla Was przykładowe jadłospisy. Skierowane są przede wszystkim dla osób z zaburzeniami gospodarki węglowodanowej. Opierają się na produktach przede wszystkim z niskim indeksem i ładunkiem glikemicznym. Bazują na naturalnych nieprzetworzonych produktach, świeżych i gotowanych warzywach, kaszach, zdrowych tłuszczach. Nie wyklucza glutenu oraz nabiału.

Niżej przedstawiony jadłospis zawiera 4 posiłki o łącznej kaloryczności na poziomie 1500 kcal. Zawiera 93 g białka, 62 g tłuszczy i 172 g węglowodanów.

Składa się z posiłków takich jak:

Śniadanie: Pełnoziarniste żytnie gofry

Drugie śniadanie: Lody malinowe

Obiad : Kotleciki z kaszy bulgur i mięsa

Kolacja : Sałatka z tofu z makaronem gryczanym

 

Pamiętaj, że jadłospis jest tylko inspiracją i nie będzie dobry dla każdej osoby.

 

Pobierz:

Przykładowy dzień jadłospisu dla osób z insulinoopornością 1500 kcal.

 

Jeśli chcecie więcej takich jadłospisów, napiszcie 🙂

Może Ci się również spodobać