Współpraca

Układam diety dla osób z:

  • insulinoopornością,
  • hiperinsulinemią,
  • hipoglikemią reaktywną,
  • PCOS,
  • cukrzycą,
  • chorobami tarczycy,
  • trudnościami zajścia w ciążę

Nie możesz schudnąć, jesteś senny, brak Ci energii do życia i Twoje samopoczucie i wyniki badań nie są najlepsze. Masz za sobą nieudane próby odchudzania.

Pomogę Ci odpowiednio zbilansować jadłospis i nauczyć Cię zdrowych nawyków żywieniowych, aby Twoje samopoczucie i wyniki badań uległy poprawie.

Jadłospis będzie opierał się na niskim indeksie i ładunku glikemicznym i bazował na zasadach zdrowego żywienia. Ilość posiłków dobieram indywidualnie, tak samo rozkład makroskładników.

Posiłki są szybkie i proste w przygotowaniu, abyś nie zniechęcił się do diety długim gotowaniem. W kwestionariuszu uwzględniasz lubiane i nielubiane produkty i potrawy. Dzięki temu jesz to co lubisz 🙂

Zamów dietę

Jak wygląda współpraca?

  • Wypełniasz widoczny na stronie kwestionariusz lub wysłany
    e-mailowo. Pozwoli mi to na zapoznanie się z Twoim problemem, nawykami żywieniowymi. Im bardziej dokładnie wypełnisz formularz tym dieta będzie bardziej spersonalizowana
  • Odbywamy konsultację e-mailową dotyczącą współpracy, celów i oczekiwań
  • Dokonujesz opłaty za dietę
  • Układam spersonalizowany jadłospis zgodny z Twoimi preferencjami
  • Na email dostajesz indywidualny jadłospis w formie pdf wraz z czytelną rozpiską, przepisami oraz listą zakupów na cały tydzień
  • Cały czas mamy kontakt e-mailowy w razie Twoich pytań lub zmian
  • Oprócz diety dostajesz kartę postępów gdzie notujesz swoje wymiary oraz samopoczucie
  • Po 4-8 tygodniach jeśli chcesz mieć kolejne inspiracje posiłków układam zupełnie nowy jadłospis dostosowany do Twoich preferencji i odczuć

Jak wygląda jadłospis?

Jadłospis składa się z 7 dni. Każdy z nich jest inny, abyś miał jak najwięcej inspiracji, natomiast nie musisz gotować co dzień czego innego. Każdy rodzaj posiłku ( śniadania, drugie śniadania, obiad itd) są do siebie podobne pod względem kaloryczności i możesz je ze sobą zamieniać. Przykładowo poniedziałkowy obiad ugotować na dwa dni i zjeść go również we wtorek. Ulubione śniadanie możesz powtórzyć we wtorek i czwartek, a jeśli zostanie Ci pół puszki fasolki to możesz ten sam posiłek powtórzyć następnego dnia aby nie marnować rzeczy.

Sam decydujesz co zjesz na śniadanie, z jakiego dnia wybierasz obiad czy kolację i nie musisz trzymać się ściśle jadłospisu, bo jest on elastyczny i dopasowany do Ciebie i Twoich wymagań. Wybierasz czy trzymasz się rozpiski, czy modyfikujesz ją pod siebie.

Dodatkowo otrzymujesz:

  • listę zakupów
  • wskazówki do diety
  • zalecenia w insulinooporności
  • zalecenia psychodietetyczne
  • mini przewodnik zakupowy
  • tabelkę z polecanymi produktami
  • zamienniki

Chcesz mieć w diecie naleśniki? Nie ma problemu- napisz w kwestionariuszu a je dostaniesz.

Lubisz fast-foody i chcesz mieć je w diecie- napisz w kwestionariuszu a uwzględnię zdrowszą wersję.

Nie możesz oderwać się od słodyczy? Napisz, a w diecie znajdą się ich zdrowe zamienniki:)

Jaki jest koszt ułożenia indywidualnego jadłospisu?

Koszt spersonalizowanej diety to 200 zł za pierwszy jadłospis ( 7 dni), który stosujesz przez okres 4-8 tygodni.

Koszt kolejnego jadłospisu to 150 zł i całkiem nowe przepisy.

Czas oczekiwania na jadłospis indywidualny ok. 2 tygodnie

Zamów dietę

Jeśli masz jakieś pytania skontaktuj się ze mną 🙂

Skontaktuj się

Aktualnie nie prowadzę dzieci, osób z chorobami jelit, żołądka, tężyczką, nowotworami, chorobami nerek, zdiagnozowaną celiakią,  osób pooperacyjnych czy wegan